faq

Ile kosztuje zrealizowanie teledysku/filmu promocyjnego? Jaki jest cennik?
Nie mamy sztywnego cennika. Zwłaszcza w przypadku takich form jak teledysk czy wideo promocyjne cena usługi ustalana jest indywidualnie dla każdego zamówienia. W tym celu niezbędne są przynajmniej przybliżone informacje na temat tego jak produkt końcowy miałby wyglądać. Mając wytyczne możemy określić czas realizacji, niezbędne środki itp. i  na tej podstawie opracować kosztorys.

Co składa się na wycenę?
Typowe składowe ceny to przede wszystkim czas realizacji: ilość dni zdjęciowych oraz postprodukcja. Do tego dochodzi amortyzacja posiadanego przeze mnie sprzętu i ewentualnie koszt wynajmu dodatkowego sprzętu, rekwizytów, ekipy, transportu etc. W przypadku postprodukcji cena zależy od złożoności zlecenia: ilości materiału do zmontowania, efektów specjalnych etc.

Jesteśmy organizacją pożytku publicznego / NGO / charytatywną i dysponujemy bardzo niewielkimi środkami...
Instytucje tego typu jak również zajmujące się dialogiem, edukacją obywatelską i artystyczną, integracją uchodźców, niepełnosprawnych czy seniorów mogą liczyć na indywidualne podejście podczas wyceny. W uzasadnionych przypadkach można liczyć na spore zniżki bądź pracę pro bono.
Nie pracujemy za darmo przy projektach z założenia komercyjnych!

Co z jakością?
W "pakiecie podstawowym" materiały video realizujrmy w rozdzielczości Full HD korzystając z aparatu DSLR Canon 7D. Dysponujemy zestawem oświetlenia żarowego i jarzeniowego oraz LED..
Jeśli budżet pozwala wynajmujemy park oświetleniowy oraz kamery z wyższej półki.

Animacje powstają w rozdzielczości FullHD ale dzięki tworzeniu grafiki wektorowo nie ma ograniczeń w rozmiarze (do 4K)

Kto ma prawa autorskie?
O ile nie umówimy się inaczej, klientowi przysługują prawa majątkowe do wyprodukowanego filmu - nie ma ograniczeń w dystrybucji, czerpaniu korzyści majątkowych itp. Obowiązuje zasada "płacisz raz - jesz ile chcesz"

W przypadku produkcji o charakterze artystycznym mogę zastrzec sobie, że nie zostanie naruszona integralność filmu - klient może dowolnie prezentować film w całości lub fragmenty natomiast przemontowywanie, dokrętki itp. bez konsultacji w takiej sytuacji są zabronione.

Nie dotyczy to filmów korporacyjnych, reportaży oraz gdy klient zamawia surowy materiał do montażu we własnym zakresie.